6 comments on “Руси обелодањују истину о пореклу Срба

  1. На оне две карте Европе имате једну велику грешку! Један део територије Србије означен је као Косово!!!! То је нетачно и следећи пут користите исправне географске карте!
    То што је неко три месеца сипао бомбе на моју земљу, па је нека група прогласила независност, па су они исти који су сипали те бомбе признали ту независнот, … Хеј, бре!!!! То не може тако!
    И, још само нешто – Америка је велика земља. Као таква она може и да повуче признање тог дела Србије за нзависну државу!!!! Наравно, одмах би то исто урадили и сви остали несрећници који су то урадили. Пошто је то једино логично, биће занимљиво видети утркивање у повлачењу признања.

    Свиђа ми се

    • „У сарадњи са нашом великом патриоткињом, Савом Росић, која са руског језика преводи разна корисна штива и књиге у корист освешћивања и буђења србског народа, објављујем овај изузетно значајан чланак руског професора и академика В. А. Чудинова“
      Господине Ранисављевићу, пренео сам чланак господина Чудинова, онако како га је он написао а Сава Росић превела. Географске карте су Гуглове и послужиле су да би се визуелно лоцирало место Ксантос и Карпати и нисам их ја бирао као ни анализирао. Како Космет није тема овог чланка, признаћете да је мало чудно да вам је то једини утисак ???

      Свиђа ми се

  2. Повратни пинг: Руси обелодањују истину о пореклу Срба | СРПСКА ИСТОРИЈА

  3. Повратни пинг: Руси обелодањују истину о пореклу Срба - Nova Srpska dijaspora

    • Текст сам пренео онако како сам га и затекао, не сећам се више ни од кога и текст овако почиње:
      „У сарадњи са нашом великом патриоткињом, Савом Росић, која са руског језика преводи разна корисна штива и књиге у корист освешћивања и буђења србског народа, објављујем овај изузетно значајан чланак руског професора и академика В. А. Чудинова, који упучатљиво говори о пореклу и постојању нас Срба“

      Ни на крај памети ми није било да ма шта својатам, приписујем себи, или се „китим туђим перјем“ како кажеш. Никаквог линк-а тамо није било, а да га је било сигурно бих га оставио као што сам све друго оставио. Ако желиш пошаљи линк и свакако ћу га уврстити у текст. Извињавам ти се (јер онај који би то требао да учини Бог зна где је и ко је).

      Моја једина намера била је као и увек, да добар текст прочита што више људи, и ако је то нека сатисфакција уопште, то се и догодило. Већ месецима из дана у дан, тај текст се чита…а то је ваљда и смисао свега.
      Поздрав, Љубиша Радовић
      П.С. Управо сам видео да си оставио линк. Надам се да је сада све у реду. Блог ти је веома занимљив и жао ми је што се ниси јавио раније.

      Свиђа ми се

Оставите одговор

